poniedziałek, 10 czerwca 2013

Hacki

Co to hacki?
To możliwość zdobywania firstów, szybkości itp.
przez graczy którzy chcą iść na łatwizne.
Pobierają jakieś bezsensowne programy i bam.
Zdobywają firsty, od razu lub parę sekund od rozpoczęcia rundy.

Jak rozpoznać hacka?
W transformice to bardzo łatwe,
pozwoliłam sobie poszukać jakie są hacki i to pare z nich:
-szybkość(jeśli wyprzedza inne myszki, za uwarzycie kiedy)
-first(jeśli nagle pojawia się first, jeśli ktoś miał być pierwszy i np.
nagle ktoś inny jest, a byłeś stanowczo na przodzie)
-na ser( według mnie patrząc na datę stworzenia kąta można zauwarzyć, lub
ilość serków, czyli stworzył konto wczoraj a ma 1000 serów)

Nigdy nie spotkałam hacka na ser i szybkość więc napisałam wam
jak ja sądzę, by za uwarzyć.

Nie pozwólmy by zabierano nam 
zabawę ze zdobywania firstów przez hacki!






(Pisząc tę notkę nie chciałam obrazić żadnego hackowicza, i
tylko uświadomić ludziom jak hacki dobrą zabawe zamieniają
w oszustwo...)

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz