Wszystko to jest proste, trzeba tylko znać kod:
<C><P defilante="0,0" L="####" /><Z><S /><D /><O /></Z></C>
W miejscu #### wpisz długość mapy, czyli dowolną liczbę, pomiędzy 800 (długość zwykłej mapy) a 4800 ( długość 8 zwykłych map).
Wtedy, czyli po wczytaniu kodu, zamiast poszczególnych przedmiotów, pojawiają nam się znane z eventu walentynkowego bonusy, tj.:
Wtedy, czyli po wczytaniu kodu, zamiast poszczególnych przedmiotów, pojawiają nam się znane z eventu walentynkowego bonusy, tj.:
- zamiast piłki wyświetli nam się punkt,
- zamiast niebieskiego silnika w lewo wyświetli nam się "sprężyna",
- zamiast niebieskiego silnika w prawo wyświetli nam się czaszka,
- zamiast runy natomiast wyskoczy nam "turbo"
Kod Html
-Wyżej jest wyżej co min. i max. mapy- czytajcie uważniej (odp. na komentarz)
<P defilante="0,0" -określa na szybkość przesuwania mapy, oczywiście efekt będzie na dłuższej mapie niż 1200, a przy minimalnej czyli 800 nawet nie zobaczymy różnicy.
-Pierwsze zero określa nam stałą szybkość przesuwania się mapy (niezbędne jeśli mamy mapę dłuższą niż 800 przy tym kodzie)
-Drugie zero określa przyspieszenie przesuwania się mapy, czyli co ile mapa przyspiesza i jak daleko może wybiec myszka na przód.
<C><P defilante="0,0" L="####" /><Z><S /><D /><O /></Z></C>
-koło O pojawia się C, kiedy tworzymy różne przedmioty C="6"-punkt (piłka), C="16"-sprężyna (niebieski silnik w lewo), C="15"-czaszka (niebieski silnik w prawo), C="32"-błyskawica (runa)
-resztę kodu html sprawdzicie sami, o ile wam się to przyda
Przykład do P
-Jeśli będzie kod <P defilante="1,0" stała prędkość mapy, bardzo wolne (w takich wypadkach można zrobić labirynt)
-<p defilante="10,4" szybkie przesuwanie mapy, cały czas przyspiesza, na takiej mapie będzie potrzebne sporo błyskawic (przyspieszenia)
@Kilka właściwości tych znaków:
-Można ich zrobić nieskończenie wiele
-Jeśli się nałoży je na siebie mają większą moc



:)
Pozdrowionka !!
Działa :)
OdpowiedzUsuńmi też tylko nie chce mi się kod układać xD
UsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuń